فرزان کارت آسیا

فرزان کارت آسیا • مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی • سیستم اعتباری مشتریان

فرزان کارت آسیا

فرزان کارت آسیا • مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی • سیستم اعتباری مشتریان

فرزان کارت آسیا
• مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی
• حضورو غیاب،نرم افزارهای مبتنی بر RF-ID
• سیستم اعتباری مشتریان
• کارت اعتباری مشتریان
• سیستم مدیریت اعضا و تحقیقات
شماره تماس
09177178241

ادرس سایت :www.farzancard.ir

۷۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۵
ارديبهشت

چاپ دیجیتال

 

چاپ دیجیتال برای کارهای چاپی با تیراژ پایین و سرعت بالا مناسب می باشد و دستگاه های چاپ دیجیتال قابلیت چاپ بروشور، کاتالوک، کارت ویزیت، کارت پرسنلی و نمونه گیری چاپ برای کتاب و دیگر موارد را دارد.

 

در فرزان کارت آسیا قابلیت چاپ فوری انواع کارت پی وی سی PVC با ضخامت های مختلف از 300 میکرون الی 800 میکرون در تیراژهای مختلف وجود دارد.

 

کارت پی وی سی (760 میکرونی) در ابعاد استاندارد عابربانکی با لبه های گرد می باشد.

 

چاپ کارت پی وی سی بصورت چهار رنگ و 2 رو می باشد.

 

جنس این کارت مانند کارت های عابر بانک پلاستیکی و قابل انعطاف می باشد.

 

بدلیل روکش دار بودن سطح چاپ با ماندگاری بالا و کیفیتی فوق العاده می باشد.

 

چاپ دیجیتال کارت PVC مناسب ترین روش چاپ برای تیراژ پایین می باشد. در صورتی که اطلاعات مورد نظر از قبیل نام، تصویر، کارت های شناسایی و ... جهت چاپ بر روی هر کارت متغیر باشد، از چاپ دیجیتال کارت پی وی سی استفاده می شود.

 

از چاپ دیجیتال کارت PVC جهت چاپ کارت بانکی، چاپ کارت دانش آموزی، چاپ کارت پرسنلی، چاپ کارت پرسنلی، چاپ کارت اعتباری مشتریان، چاپ کارت حضور و غیاب، چاپ کارت شناسایی، چاپ کارت قفل هتلی، چاپ کارت برجسته، چاپ کارت دانشجویی و ... استفاده می شود.

 

فرزان کارت آسیا خدمات مربوط به چاپ دیجیتال کارت پی وی سی و انواع کارت های پرسنلی مشتریان را انجام می دهد. برای چاپ دیجیتال کارت PVC، دستگاه های چاپ از روش چاپ دیجیتال غیر مستقیم استفاده می کنند. این خدمات شامل:

 

قابلیت طراحی گرافیکی کارت پرسنلی مشتریان

 

قابلیت اسکرچ بر روی کارت پرسنلی مشتریان در هر تیراژ

 

قابلیت شخصی سازی کارت پرسنلی مشتریان

 

قابلیت چاپ دیجیتال اطلاعات متغیر بر روی کارت پرسنلی مشتریان از جمله: شماره سریال، چاپ مشخصات، شماره پرسنلی و ...

 

قابلیت کدینگ کردن کارت پرسنلی مشتریان

چاپ دیجیتال کارت پرسنلی مشتریان فرزان کارت آسیا جهت سیستم های پرسنلی مختلف

  • farzan تقوی
۲۵
ارديبهشت

چاپ دیجیتال

 

چاپ دیجیتال برای کارهای چاپی با تیراژ پایین و سرعت بالا مناسب می باشد و دستگاه های چاپ دیجیتال قابلیت چاپ بروشور، کاتالوک، کارت ویزیت، کارت پرسنلی و نمونه گیری چاپ برای کتاب و دیگر موارد را دارد.

 

در فرزان کارت آسیا قابلیت چاپ فوری انواع کارت پی وی سی PVC با ضخامت های مختلف از 300 میکرون الی 800 میکرون در تیراژهای مختلف وجود دارد.

 

کارت پی وی سی (760 میکرونی) در ابعاد استاندارد عابربانکی با لبه های گرد می باشد.

 

چاپ کارت پی وی سی بصورت چهار رنگ و 2 رو می باشد.

 

جنس این کارت مانند کارت های عابر بانک پلاستیکی و قابل انعطاف می باشد.

 

بدلیل روکش دار بودن سطح چاپ با ماندگاری بالا و کیفیتی فوق العاده می باشد.

 

چاپ دیجیتال کارت PVC مناسب ترین روش چاپ برای تیراژ پایین می باشد. در صورتی که اطلاعات مورد نظر از قبیل نام، تصویر، کارت های شناسایی و ... جهت چاپ بر روی هر کارت متغیر باشد، از چاپ دیجیتال کارت پی وی سی استفاده می شود.

 

از چاپ دیجیتال کارت PVC جهت چاپ کارت بانکی، چاپ کارت دانش آموزی، چاپ کارت پرسنلی، چاپ کارت پرسنلی، چاپ کارت اعتباری مشتریان، چاپ کارت حضور و غیاب، چاپ کارت شناسایی، چاپ کارت قفل هتلی، چاپ کارت برجسته، چاپ کارت دانشجویی و ... استفاده می شود.

 

فرزان کارت آسیا خدمات مربوط به چاپ دیجیتال کارت پی وی سی و انواع کارت های پرسنلی مشتریان را انجام می دهد. برای چاپ دیجیتال کارت PVC، دستگاه های چاپ از روش چاپ دیجیتال غیر مستقیم استفاده می کنند. این خدمات شامل:

 

قابلیت طراحی گرافیکی کارت پرسنلی مشتریان

 

قابلیت اسکرچ بر روی کارت پرسنلی مشتریان در هر تیراژ

 

قابلیت شخصی سازی کارت پرسنلی مشتریان

 

قابلیت چاپ دیجیتال اطلاعات متغیر بر روی کارت پرسنلی مشتریان از جمله: شماره سریال، چاپ مشخصات، شماره پرسنلی و ...

 

قابلیت کدینگ کردن کارت پرسنلی مشتریان

چاپ دیجیتال کارت پرسنلی مشتریان فرزان کارت آسیا جهت سیستم های پرسنلی مختلف

  • farzan تقوی
۲۵
ارديبهشت

خدمات چاپ کارت

کارت ویزیت برخلاف آن که یک تبلیغ ساده و معمولی به نظر می رسد، درعین حال می تواند تاثیر مهمی بر مخاطبین شما بگذارد. انتخاب نوع درست کارت با توجه به نوع فعالیت و مخاطبین شما از نکات مهم و اساسی است.
باید در نظر داشت که اگر مخاطبین شما افراد یا شرکت های خاص می باشند حتما از کارت های شکیل و جذاب ، چه از نظر طرح و چه نوع کارت استفاده شود. زیرا نوع کارت شما باعث ایجاد اولین تفکر از سوی مخاطبان نسبت به شما می باشد. پس بهتر است که این تفکر از همان لحظه اول به بهترین نحو باشد.

 

در حال حاضر یکی از پر کاربردترین شیوه های احراز هویت برای ارائه هر گونه خدمات، استفاده از کارت های پی وی سی (PVC) است. با توجه به کاربرد روز افزون کارت های پی وی سی (PVC)، چاپ با کیفیت و مقرون به صرفه این نوع کارت ها دارای اهمیت می باشد.

 

 

 

چاپ دیجیتال فوری کارت ویزیت با سایز دلخواه و کمترین زمان ممکن در فرزان کارت آسیا صورت می گیرد. در فرزان کارت آسیا امکان چاپ انواع کارت به صورت فوری از قبیل کارت گلاسه، کارت لمینت مات و براق و کارت های فانتزی وجود دارد. معمولا کارت ها به صورت فوری چاپ می شوند و در تیراژ دلخواه مشتریان گرامی، تحویل آن ها می گردند.

  • farzan تقوی
۲۵
ارديبهشت

کاربردهای کارت تخفیف

 

کارت تخفیف، به طور کلی، برای تامین آسایش و کاهش هزینه های خانوار طراحی می شود و در تمامی مراکز طرف قرارداد کاربرد دارد. کافی است، توافقی از طرف شرکت ارائه دهنده خدمات با مرکز رفاهی، درمانی و ... شده باشد و درصد تخفیفی تعریف شده نیز وجود داشته باشد.

 

با توجه به هزینه های سنگین خدمات بهداشتی و درمانی، ورزشی، تفریحی، بیمه، تعمیرات خودرو و ... کارت تخفیف خرید بر این هدف بر آمده که با کاهش بخشی ازهزینه های این خدمات بتواند خدمتی نوین را به کاربران ارائه نماید، که باعث کاهش چشم گیری در هزینه های پرداختی مشترکین می شود. کارت های تخفیف آنقدر متنوع هستند که تقریبا همه نوع خرید و تفریحی را پوشش می دهند.

  • farzan تقوی
۲۴
ارديبهشت

سیستم‌های حضور و غیاب می‌توانند نقش مکملی و مهمی در مدیریت کارکنان داشته باشند و بسیاری از مدیران تمایل دارند که از نرم‌افزار حضور و غیاب به نحو احسنت بهره ببرند. کارکنان یک اداره یا سازمان در طی روزهای متوالی به سر کار خود می‌روند و پس از اتمام تایم کاری به منزل برمی‌گردند. اما گاهی اوقات مشکلاتی مانند بیماری، ترافیک یا مشکلات روزمره باعث می‌شود که آنها یا اصلاً به محل کار خود مراجعه نکنند و یا با تأخیر برسند. اگر هم در این مورد از آن‌ها سؤال شود، مواردی مختلفی را بهانه قرار داده و سعی می‌کنند این تأخیر یا غیبت به حساب آنها نوشته نشود. اما چه راهکاری برای مقابله با این معضل و مشکلات آنها وجود دارد.

 

مهم‌ترین راه‌حل ممکن که در حال حاضر نیز استفاده می‌شود، استفاده از سیستم حضور و غیاب است که تردد لحظه‌ای کارکنان را ثبت می‌کند و امکان اشتباه را کاهش می‌دهد. اگرچه فلسفه استفاده از سیستم حضور و غیاب در سازمان‌های مختلف یکسان است، اما آنچه که آنها را متمایز می‌کند، نحوه اجرای حضور و غیاب است که در ادامه به‌طور مفصل به آنها خواهیم پرداخت و مشخصات یک نرم‌افزار حضور و غیاب مناسب را ذکر خواهیم کرد. پس با فرزان کارت آسیا همراه باشید!

 

سیستم حضور و غیاب چیست؟

 

سیستم حضور و غیاب راهکاری است که برای ثبت و ضبط زمان تردد کارکنان یک موسسه استفاده می‌شود. درواقع این یک سیستم است که شما می‌توانید به کمک آن حضور و غیاب کارکنان خود را مستند کنید و به کمک آن به ارزشیابی نهایی عملکرد کارکنان خود بپردازید. مدیریت حضور و غیاب به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود و هر کدام از مزایا و معایب خاصی برخوردار است. به‌عنوان‌مثال، برخی از شیوه ثبت بر روی برگه حضور و غیاب، برخی از طریق ثبت در دفاتر مخصوص، برخی به کمک ثبت کارت شناسایی کارکنان و برخی نیز از نرم‌افزارهای آنلاین حضور و غیاب استفاده می‌کنند.

  • farzan تقوی
۲۴
ارديبهشت

نکات مهم در نظافت پرینتر کارت PVC

 

1.     استفاده از کیت تمیزکننده اصلی

 

استفاده از کیت تمیزکننده اصلی باعث خواهد شد که شما از لحاظ پرداخت هزینه و همچنین صرفه‌جویی در زمان مطمئن شوید و اطمینان داشته باشید که پرینتر کارت PVC خود را با دستورات توصیه شده کارخانه انجام داده‌اید. توجه داشته باشید که کلیه پرینترهای کارت PVC از یک کیت تمیزکننده مشترک استفاده نمی‌کنند و سازندگان آنها یک نوع خاص با فرمول خاص برای محصول خود توصیه می‌کنند و ممکن است استفاده از کیت تمیزکننده تقلبی صدمات جبران‌ناپذیری به دستگاه پرینتر بزند.

 

 

 

بنابراین مهم خواهد بود که از کیت تمیزکننده اصلی شرکت استفاده کنید، زیرا این محصولات با توجه به نوع چاپگر و همچنین سازنده آن متفاوت خواهد بود. کیت تمیزکننده پرینتر کارت PVC شامل یک کارت کلینر، یک محلول تمیزکننده و پارچه گردوغبار است که باید به‌طور کامل مورد استفاده قرار گیرند.

 

2.     پیروی از دستورالعمل‌های نظافت به‌طور کامل

 

اگر به کاتالوگ و دستورالعمل پرینترهای کارت PVC نگاه کرده باشید متوجه خواهید شد که خواندن آن چند دقیقه بیشتر طول نخواهد کشید و اجرای آنها به ترتیب نیز زمان زیادی از شما تلف نخواهد کرد. بنابراین مهم است که دستورالعمل‌های نظافت دستگاه پرینتر را به‌طور دقیق و کامل پیگیری کنید.

 

پرینترهای مختلف کارت PVCنه‌تنها از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل می‌شوند، بلکه نام تجاری و مدل‌های مختلفی نیز دارند. بنابراین هرکدام از آنها دستورالعمل نظافت مختص به خود را دارد و باید هنگام پایان کار به‌دقت این دستورالعمل‌ها را اجرا کنید. در ضمن قبل از اینکه نظافت دستگاه پرینتر کارت PVC خود را شروع کنید از برداشتن ریبون و کارت PVC اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید تأثیری در روند نظافت دستگاه پرینتر ندارند.

 

3.     نظافت هد پرینتر را با دقت بالا انجام دهید

 

یکی از حساس‌ترین و تأثیرگذارترین قسمت‌های دستگاه پرینتر کارت PVC، هد دستگاه است که کاملاً کیفیت کارت چاپ شده را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برای نظافت دستگاه پرینتر، استفاده از ساب‌ها بهترین شیوه است که می‌تواند گردوغبار سطح هد را پاک کند و از ایجاد رطوبت یا چربی در سطح آن جلوگیری می‌کند. توجه داشته باشید که هرگونه نقص یا مشکلی که در سطح هد پرینتر کارت PVC ایجاد شود، نتیجه آن بر سطح کارت نهایی دیده خواهد شد.

 

 

 

برای نظافت کردن دستگاه پرینتر، ابتدا پوشش آن را بردارید و به آرامی ساب را بر روی هد چاپگر قرار دهید، سپس آن را به مدت چند ثانیه به چپ و راست حرکت دهید و مطمئن شوید که دستگاه به‌طور کامل نظافت شده است.

 

4.     قبل از استفاده مجدد از پرینتر، اجازه دهید غلتک خشک شود

 

فرایند تمیز کردن پرینتر کارت PVC یک امر بسیار حیاتی است و نحوه انجام آن تأثیر مستقیمی بر عملکرد دستگاه خواهد داشت. هنگامی‌که کار نظافت دستگاه تمام شد، چند دقیقه صبر کنید تا غلتک‌ها به‌طور کامل خشک شوند و سپس شروع به چاپ کارت PVC جدید کنید.

 

اغلب شرکت‌های سازنده کیت‌های تمیزکننده پرینتر کارت PVC از یک ساب استفاده می‌کنند که به ماده‌ای به نام ایزوپروپیل آغشته شده است و خیلی سریع تبخیر می‌شود. البته این ماده بسیار قابل اشتعال است و استفاده از آن با محدودیت همراه است. قبل از شروع کار بعدی و چاپ کارت PVC صبر کنید که غلتک‌ها خشک شوند و ایزوپروپیل به‌طور کامل تبخیر شود، در غیر این صورت احتمال آتش‌سوزی و تخریب دستگاه وجود دارد.

 

5.     مراجعه به یک مرکز سرویس معتبر

 

یکی از گزینه‌هایی که بیشتر برای افراد مبتدی که تازه پرینتر کارت PVCخریده‌اند و کسانی که حرفه‌ای هستند و از دستگاه‌های گران‌قیمت استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود، مراجعه به مراکز سرویس معتبر است که می‌توانند به‌راحتی دستگاه شما را سرویس کنند و به صورت سالم در اختیار شما قرار دهند. توجه داشته باشید که مراکز سرویس نامعتبر ممکن است برای همه دستگاه‌ها از یک نوع کیت تمیزکننده استفاده کنند که به پرینتر شما آسیب خواهد رساند. پس انتخاب مرکز سرویس را با دقت بالایی انجام دهید.

 

در انتها باید اشاره شود که پرینترهای کارت PVCقابلیت‌های فراوانی دارند و می‌توانند از لحاظ اقتصادی کمک شایانی به شما و کسب‌وکارتان بکنند، اما به همان اندازه حساس هستند و با یک عملیات اشتباه ممکن است صدمه بزرگی به خود وارد کنید. بنابراین در نظافت پرینترهای کارت PVC کمال دقت را به خرج دهید و از تجهیزات اصلی استفاده کنید.

 

اگر قصد خرید پرینتر کارت PVC یا کیت‌های تمیزکننده آنها را دارید، می‌توانید با فرزان کارت آسیا در تماس باشید و از آخرین قیمت‌ها و قابلیت‌های آنها آگاه شوید.

 

  • farzan تقوی
۲۴
ارديبهشت

مدیریت ارتباط با مشتریان

 

مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer relationship management) یک اصطلاح مدیریتی است که به شیوه‌ها، استراتژی‌ها و فن آوری‌هایی اشاره دارد که شرکت به منظور مدیریت و آنالیز تعاملات و داده‌های مشتریان در طول رابطه با آنها باید مد نظر قرار دهد. مدیریت ارتباط مشتریان با هدف بهبود روابط تجاری با مشتریان، کمک به حفظ مشتری و بهبود در فروش شرکت استفاده می‌شود.

 

سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRMکانال‌های ارتباطی مختلفی بین مشتری و شرکت‌ها به وجود می‌آورد که ارتباط آنها را موثرتر از قبل می‌کند. کانال‌های ارتباطی این برنامه شامل وب سایت شرکت، تلفن، چت زنده، پست مستقیم، مواد بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی هستند. اخیراً نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان وارد بازار شده‌اند که اطلاعات شخصی مشتریان، تاریخ خرید، خرید ترجیحات و نگرانی‌ها به مشتریان ارائه دهند و بدین طریق ارتباط موثری بین شرکت و مشتری به وجود می‌آید.

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان اطلاعات مشتری را به اسناد موجود در پایگاه داده CRM متصل می‌کند و از این طریق کاربران به خوبی به آنها دسترسی دارند. سایر کارهایی که این نرم افزار می‌تواند انجام دهد عبارتند از: ثبت و ضبط تراکنش‌های مختلف مشتری (از طریق ایمیل، تماس تلفنی، رسانه‌های اجتماعی یا سایر کانال‌ها، بسته به قابلیت‌های سیستم)، خودکار سازی فرایندهای مختلف مانند وظایف، تقویم‌ها و هشدارها، عملکرد و بهره وری بر اساس اطلاعات وارد شده در داخل سیستم.

 

برخی از خصوصیات رایج نرم افزارCRM

 

نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان قابلیت‌های متعددی دارند و می‌توانند از جهات مختلف کمک حال مشتریان و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باشد. به طور کلی قابلیت‌های اصلی این شرکت را می‌توان به چهار دسته کلی دسته بندی کرد:

 

بازاریابی خودکار 

 

برنامه CRM به هنگام ارائه خدمات مختلف به مشتریان، می‌تواند شرایطی را فراهم آورد که بازگشت مجدد کاربران به برنامه آسانتر باشد، بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی فعالیت خود را انجام دهند. از طرفی محیط خودکار این برنامه امکان بازاریابی آسان را به مشتریان می‌دهد.

 

به عنوان مثال، به عنوان یکی از چشم اندازهای فروش شرکت، دسترسی به کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی به آسانی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و بنابراین مشتری می‌تواند در صورت راضی بودن از امکانات برنامه و شرکت، آن‌ها را با سایر دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارد.

 

فروش خودکار و خرید راحت برای مشتری 

 

نرم افزار CRM طوری طراحی می‌شود که مشتریان به راحتی هر چه تمام‌تر به کالای شرکت دسترسی داشته باشند و بتوانند خصوصیات کالاها را داشته باشند. بنابراین مشتری می‌تواند از کالاهای مختلف بازدید کرده و ضمن مقایسه، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کند.

 

معروف‌ترین نمونه شناخته شده از نرم افزار CRM، برنامه خرید حجم اینترنت شرکت‌های مختلف است که مشتریان می‌توانند انواع سرویس‌های ارائه شده را ببینند و با توجه به نیاز خود یک مورد را انتخاب کنند. همچنین نرم افزار CRM به مشتریان و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که تمامی تماس‌ها را ردیابی کنند و بین دو طرف پیگیری‌هایی انجام شود.

 

ایجاد مرکز تماس خودکار 

 

همیشه برقراری تماس‌های مکرر و تکراری برای کارگزاران و اپراتورها خسته کننده بوده است و در بسیاری از موارد مشتریان نیز به جواب مورد نظر خود نرسیده‌اند. نرم افزار CRM امکان ایجاد مرکز تماس را به مشتریان می‌دهد و آنها می‌توانند سؤالات خود را از طریق این مرکز از شرکت بپرسند.

 

از طرفی این برنامه قابلیت همگام سازی با دسکتاپ را دارد و می‌تواند ضمن رسیدگی به دخوسات مشتریان، زمان تماس را کاهش داده و فرایندهای پاسخگویی به مشتریان را ساده می‌کند.

 

همخوانی با تکنولوژی‌های جغرافیایی و خدمات محلی 

 

برخی از امکانات نرم افزار مدیریت هشدار به این برنامه امکان همخوانی با فن آوری‌های محلی را می‌دهد و شرکت‌ها می‌توانند به کمک برنامه‌هایی مانند GPS، هوشمندی سیستم را افزایش دهند و انتظار کارایی بیشتری از این برنامه داشته باشند.

 

مزایای برنامه مدیریت ارتباط با مشتریان

 

برنامه CRM پل ارتباطی بین مشتری، کالا و ارائه دهنده خدمات است که می‌تواند فضای مشترک بین این سه ضلع را به صورت هوشمند پوشش دهد. هر چه محیط این نرم افزار هوشمندتر و مناسب‌تر باشد، ارتباط بین این سه ضلع موثرتر و می‌تواند شرایط تجاری بهتری ایجاد کند.

 

این برنامه مزایای متعددی دارد که چند مورد از مزایای اصلی آن عبارتند از:

 

  1. اطلاعات سازمان یافته و آنالیز شده
  2. نرم افزار CRM برای ایجاد ارتباط بیشتر و موثرتر
  3. ارائه خدمات بهتر به مشتریان و دسترسی بهتر آنها
  4. شناسایی مشتریان پرسود و برنامه ریزی برای جذب بیشتر آنها
  5. امکان ارتباط با مشتریان و بازاریابی موثر کارکنان
  6. دسترسی به اطلاعات علاقمندی افراد و برنامه ریزی بر اساس آن
  7. کاهش هزینه تبلیغات و دسترسی آسانتر به مشتریان بالقوه
  8. خودکارسازی کارهای و برنامه‌های روزانه مرتبط با شرکت
  9. راندمان بیشتر برای گروه‌های مختلف
  10. داده‌های تحلیل و گزارش‌های بهبود یافته

هر کدام از مزایای فوق‌الذکر می‌توانند شرایط مناسبی برای ارتباط مشتریان و شرکت‌های فراهم سازد و پشتیبانی بهتری برای خدمات ایجاد کند.

  • farzan تقوی
۲۴
ارديبهشت

اتوماسیون تغذیه  دانشجویی

اتوماسیون تغذیه دانشجویی، در بسیاری از دانشگاه ها به دلیل قرار گرفتن وعده های غذایی در ساعات کلاسی دانشجویان از سیستم های سلف سرویس و سالن های غذا خوری استفاده می شود که می بایست آن دانشگاه به پرسنل و دانشجویان خود غذا بدهد که این امر بسیار هزینه دارد و مدیریت و کنترل بسیاری را می طلبد. 

با استفاده از نرم افزار اتوماسیون تغذیه دانشجویی در بسیاری ازهزینه های مربوط به سلف های دانشگاه ها صرفه جویی انجام می گیرد و مدیریت سلف سرویس و کنترل امور دانشجویی را امکان پذیر می نماید. 

 با توجه به تحت وب بودن نرم افزار اتوماسیون تغذیه دانشجویی فرزان کارت آسیا و قابلیت رزرواسیون اینترنتی خود دانشجویان می توانند غذای مورد دلخواه خود را رزرو نمایند.  

 

امکانات و قابلیت های نرم افزار اتوماسیون تغذیه دانشجویی

  •          ·امکان تعریف بی نهایت سلف و سالن غذاخوری
  •          ·تعریف انواع گروه های کاری واختصاص کاربر به گروه های کاری
  •          ·تعریف کاربر جهت پرسنل 
  •          ·تعریف انواع نامحدود غذا و دسر
  •          ·تعریف انواع و عده های غذایی
  •          ·اعطای حق غذا با توجه به وعده های غذایی و شیفت های کاری ( یکپارچه با نرم افزار حضور و غیاب و قسمت مدیریت شیفت)
  •          ·انجام کلیه عملیات صندوق و حسابداری
  •          ·اعطای اعتبار به کاربران و پرسنل 
  •          ·تسویه حساب به همراه قابلیت چاپ رسید
  •          ·قابلیت تعیین وضعیت (بدهکار و بستانکاری ) کاربران و پرسنل 
  •          ·امکان زمانبندی دوره ای ( هفتگی ، ماهانه ، سالانه و ... )
  •          ·امکان اختصاص برنامه زمانبندی به گروه های کاری
  •          ·ایجاد نسخه کیوسک جهت رزرو غذا در تاریخ های مشخص
  •          ·ایجاد محدودیت ساعت غذا برای هر وعده غذایی در هر روز ( تعریف ساعات تحویل غذا در هر وعده به هر گروه )
  •          ·سازگار با حضور و غیاب فرزان کارت آسیا
  •          ·امکان صدور کارت المثنی
  •          ·امکان صدور کارت عضوها
  •          ·امکان صدور کارت مهمان
  •          ·قابلیت شارژ ریالی کارت
  •          ·ایجاد قابلت های زیر جهت گروه های کاری
  •          ·تعیین سقف بدهکاری
  •          ·امکان تعیین میزان کسر قیمت غذا در صورت صرف نکردن پس از رزرو
  •          ·تعیین مدت زمان مجاز رزرو قبل از شروع وعده غذایی به ساعت است
  •          ·امکان ثبت اضافات ( ذخیره غذایی ) به ازای هر گروه کاری ( یارانه ای , ازاد )
  •          ·تعریف انواع دوره کاری
  •          ·امکان رخداد برداری از کلیه عملیات انجام شده در نرم افزار
  •          ·ثبت چندین نوع غذا و دسر برای هر وعده غذایی و استفاده از آنها در برنامه زمانبندی و رزرو غذا
  •          ·امکان جستجوی پرسنل و اعضا و گزارش گیری پویا
  •          ·امکان اتصال به انبار
  •          ·امکان کنترل اعتبار کارت ها ( کارت های غیر مجاز و صنعتی )
  •          ·امکان پشتیبانی اطلاعات نرم افزار به صورت اتوماتیک 
  •          ·امکان مسدود / محدود کردن عملیات فروش برای گروه ها
  •          ·امکان کار تحت شبکه محلی و شبکه اینترنت
  •          ·امکان ثبت اخبار جهت نمایش و اطلاع رسانی به پرسنل
  •          ·امکان نظر سنجی از اعضاء
  •          ·ایجاد انواع گزارشات مالی ، تسویه حساب ، بستانکاری و بدهکاری

 

 انواع گزارشات اتوماسیون تغذیه دانشجویی

  •          ·گزارش گیری دوره ای از حساب اعضا
  •          ·گزارش از صرف غذا ، لغو شده ها ، رزور شده ها ، غذا های رزرو صرف نشده
  •          ·گزارش گیری کاملا پویا از عملیات رزرو و تحویل غذ
  •          ·و...

کاربران با گذاشتن کارت خود بر روی کارت خوان شناسایی و برنامه زمانبندی غذایی برای وی به نمایش در می آید که می تواند با توجه به زمانبندی هر وعده غذایی ، غذا و دسر مورد نظر خود را رزرو کند. 

 کاربران با نام کاربری و رمز عبور خود وارد اتوماسیون تحت وب شده و برنامه زمانبندی غذایی برای وی به نمایش در می آید که می تواند با توجه به زمانبندی هر وعده غذایی ، غذا و دسر مورد نظر خود را رزرو کند. همچنین می تواند از رزرو های قبلی و آینده خود گزارش بگیرد.

thahvildari ba asar angosht.jpegروش های تحویل غذا

برنامه تحویلداری می تواند از طریق اثر انگشت اقدام به شناسایی دانشجو و تحویل دادن غذا به آنان نماید که خود به دو حالت زیر می باشد :

 

1- شناسایی اثر انگشت توسط سنسور اثر انگشت :

 

با ارتباط برنامه  تحویلداری با سنسور های اثر انگشت ، پس از گذاشتن اثر انگشت اعضاء را شناسایی کرده و اگر برای آنان تحویل غذا مجازباشد ، غذا تحویل داده شده و فیش مربوط به تحویل غذا چاپ می گردد.

 

 

2- در صورت یکپارچه کردن برنامه مدیریت تغذیه با ارتباط برنامه تحویلداری با دستگاه  های اثر انگشت پس از گذاشتن اثر انگشت اعضاء را شناسایی کرده و اگر برای آنان تحویل غذا مجاز باشد ، غذا تحویل داده شده و فیش مربوط به تحویل غذا چاپ می گردد.

با ارتباط برنامه تحویلداری با دستگاه های کارت خوان ، دانشجویان با قرار دادن کارت خود بر روی کارت خوان شناسایی و و اگر برای آنان تحویل غذا مجاز باشد ، غذا تحویل داده شده و فیش مربوط به تحویل غذا چاپ می گردد.

 

کاربرد نرم افزار اتوماسیون تغذیه دانشجویی

چاپ فیش

در بخش تحویلداری برای چاپ فیش غذا می توان از دستگاه های تحویلداری مخصوص رستوران ها که این دستگاه ها دارای صفحه نمایش لمسی و  پرینتر حرارتی هستند استفاده کرد .

 

مکانیزم جدید چاپ تحت عنوان چاپ با حرارت یا چاپگرهای حرارتی معرفی شده اند. در این نوع چاپ نیاز به جوهر نیست در واقع هد دستگاه توسط ایجاد حرارت بر روی کاغذ می نویسد . البته باید توجه داشت که کاغذ از نوع خاص می باشد و در واقع در این مکانیزم نیاز به کاغذی داریم که در مقابل حرارت حساس بوده و واکنش نشان دهد.

 

مزایای پرنتر های حرارتی :
1- عمر طولانی و عدم نیاز به سرویس مداوم و شارژ: این پرینتر ها نیازی به شارژ ندارند و سال ها بدون نیاز به هیچ گونه سرویسی کار میکنند.
2- سرعت بالا در چاپ : سرعت صدور فیش یکی از عوامل مهم در جلب رضایت مشتری و بالا بردن راندمان کاری میباشد که این پرینترها با سرعت بسیار بالای خود به شما در رسیدن به این مهم کمک میکنند.

 

همچنین می توان از پرینتر حرارتی با اتصال به سیستم کامپیوتر معمولی نیز برای چاپ فیش های تحویل غذا استفاده نمود.
  • farzan تقوی
۲۴
ارديبهشت

نرم افزار اتوماسیون تغذیه بیمارستان

نرم افزار اتوماسیون تغذیه بیمارستان، با به کار گیری تکنولوژی و نظرات پزشکان متخصص، در بیمارستان ها رژیم های مورد نیاز برای بیماران را مشخص می کند. در نظر گرفته می شود که باید غذاهایی متناسب با آن رژیم به بیمار ارائه گردد. از آنجا که معمولا پخت غذای بیمارستان درون خود بیمارستان انجام می شود و تامین مواد غذایی نیز بر عهده خود بیمارستان است نظارت بر بحث مواد غذایی و مقدار مورد نیاز آن بحث مهمی محسوب می شود که این امر بسیار هزینه دارد و مدیریت و کنترل بسیاری را می طلبد.

با استفاده ازنرم افزار اتوماسیون تغذیه در بسیاری ازهزینه های مربوط به سلف های بیمارستان ها صرفه جویی انجام می گیرد و مدیریت سلف سرویس و کنترل امور پرسنلی بیمارستان را امکان پذیر می نماید.

 با توجه به تحت وب بودن نرم افزار اتوماسیون تغذیه بیمارستان فرزان کارت آسیا و قابلیت رزرواسیون اینترنتی خود پرسنل و پرستاران می توانند غذای مورد دلخواه خود را رزرو نمایند.

 

امکانات و قابلیت های نرم افزار اتوماسیون تغذیه بیمارستان

  • امکان تعریف بی نهایت سلف و سالن غذاخوری
  • تعریف انواع گروه های کاری واختصاص کاربر به گروه های کاری
  • تعریف کاربر جهت پرسنل 
  • تعریف انواع نامحدود غذا و دسر
  • تعریف انواع و عده های غذایی
  • اعطای حق غذا با توجه به وعده های غذایی و شیفت های کاری ( یکپارچه با نرم افزار حضور و غیاب و قسمت مدیریت شیفت)
  • انجام کلیه عملیات صندوق و حسابداری
  • اعطای اعتبار به کاربران و پرسنل 
  • تسویه حساب به همراه قابلیت چاپ رسید
  • قابلیت تعیین وضعیت (بدهکار و بستانکاری ) کاربران و پرسنل 
  • سیستم رزرواسیون که شامل ویرایش یا لغو رزور ،  استفاده از چند نوع غذا در وعده غذایی و زمانبندی و ... می باشد .
  • قابلیت رزرو غذا  از طریق اینترنت
  • قابلیت مدیریت سلف های مختلف بصورت یکپارچه
  • امکان آنالیز غذایی
  • امکان زمانبندی دوره ای ( هفتگی ، ماهانه ، سالانه و ... )
  • امکان اختصاص برنامه زمانبندی به گروه های کاری
  • ایجاد نسخه کیوسک جهت رزو غذا در تاریخ های مشخص
  • ایجاد محدودیت ساعت غذا برای هر وعده غذایی در هر روز ( تعریف ساعات تحویل غذا در هر وعده به هر گروه )
  • سازگار با حضور و غیاب فرزان کارت آسیا
  • امکان صدور کارت المثنی
  • امکان صدور کارت عضوها
  • امکان صدور کارت مهمان
  • قابلیت شارژ ریالی کارت
  • ایجاد قابلت های زیر جهت گروه های کاری
  • تعیین سقف بدهکاری
  • امکان تعیین میزان کسر قیمت غذا در صورت صرف نکردن پس از رزرو
  • تعیین مدت زمان مجاز رزور قبل از شروع وعده غذایی به ساعت است
  • امکان ثبت اضافات ( ذخیره غذایی ) به ازای هر گروه کاری ( یارانه ای , ازاد )
  • تعریف انواع دوره کاری
  • امکان رخداد برداری از کلیه عملیات انجام شده در نرم افزار
  • ثبت چندین نوع غذا و دسر برای هر وعده غذایی و استفاده از آنها در برنامه زمانبندی و رزرو غذا
  • آمار رزور و تحویل غذا ( آمار غذا ها در هر روز که شامل آمار صرف شده ها ،رزور ها ،لغو شده ها ،باقیمانده ها )
  • امکان جستجوی پرسنل و اعضا و گزارش گیری پویا
  • امکان صدور فیش خرید غذای آزاد
  • امکان اتصال به انبار
  • امکان کنترل اعتبار کارت ها ( کارت های غیر مجاز و صنعتی )
  • امکان پشتیبانی اطلاعات نرم افزار به صورت اتوماتیک 
  • امکان مسدود / محدود کردن عملیات فروش برای گروه ها
  • امکان رزرو غذا در سلف دلخواه و تحویل در همان سلف
  • امکان کار تحت شبکه محلی و شبکه اینترنت
  • امکان ثبت اخبار جهت نمایش و اطلاع رسانی به پرسنل
  • امکان نظر سنجی از اعضاء
  • امکان خریدغذا و دسر روزانه به قیمت آزاد و ثبت در سیستم به همراه قابلیت چاپ قبض
  • ایجاد انواع گزارشات مالی ، تسویه حساب ، بستانکاری و بدهکاری
  • آمار سفارش غذا

انواع گزارشات نرم افزار اتوماسیون تغذیه بیمارستان

  • گزارش گیری دوره ای از حساب اعضا
  • گزارش از صرف غذا ، لغو شده ها ، رزور شده ها ، غذا های رزور صرف نشده
  • گزارش از ذخیره غذایی به همراه قابلیت ویرایش تعداد یارانه ای و آزاد
  • گزارش عملکرد پرسنل 
  • گزارش گیری کاملا پویا از عملیات رزور و تحویل غذا
  • گزارش از وضعیت عملکرد اپراتورها
  • گزارش از پرداخت ها و دریافت ( تراکنش مالی هر فرد )
  • و...

 

رزرو از طریق کیوسک رزرو ( کیوسک اطلاع رسانی ) 

کاربران با گذاشتن کارت خود بر روی کارت خوان شناسایی و برنامه زمانبندی غذایی برای وی به نمایش در می آید که می تواند با توجه به زمانبندی هر وعده غذایی ، غذا و دسر مورد نظر خود را رزرو کند.

رزرو غذا از طریق اتوماسیون تغذیه بیمارستان 

کاربران با نام کاربری و رمز عبور خود وارد اتوماسیون تحت وب شده و برنامه زمانبندی غذایی برای وی به نمایش در می آید که می تواند با توجه به زمانبندی هر وعده غذایی ، غذا و دسر مورد نظر خود را رزرو کند. همچنین می تواند از رزرو های قبلی و آینده خود گزارش بگیرد.

thahvildari ba asar angosht.jpegروش های تحویل غذا

 

تحویل غذا از طریق شناسایی اثر انگشت اعضا 

برنامه تحویلداری می تواند از طریق اثر انگشت اقدام به شناسایی پرسنل و تحویل دادن غذا به آنان نماید که خود به دو حالت زیر می باشد :

 

1- شناسایی اثر انگشت توسط سنسور اثر انگشت :

 

با ارتباط برنامه  تحویلداری با سنسور های اثر انگشت ، پس از گذاشتن اثر انگشت اعضاء را شناسایی کرده و اگر برای آنان تحویل غذا مجازباشد ، غذا تحویل داده شده و فیش مربوط به تحویل غذا چاپ می گردد.

 

 

2- در صورت یکپارچه کردن برنامه مدیریت تغذیه با ارتباط برنامه تحویلداری با دستگاه  های اثر انگشت پس از گذاستن اثر انگشت اعضاء را شناسایی کرده و اگر برای آنان تحویل غذا مجاز باشد ، غذا تحویل داده شده و فیش مربوط به تحویل غذا چاپ می گردد.

 

 

تحویل غذا از طریق شناسایی اعضاء توسط کارت خوان 

 

با ارتباط برنامه تحویلداری با دستگاه های کارت خوان ، پرسنل با قرار دادن کارت خود بر روی کارت خوان شناسایی و اگر برای آنان تحویل غذا مجاز باشد ، غذا تحویل داده شده و فیش مربوط به تحویل غذا چاپ می گردد.

مزایا اتوماسیون تغذیه بیمارستان

  • نظم و ترتیب دهی به امور سلف سرویس
  • کاهش هزینه های سربار ناشی از دور ریز غذا
  • دسترسی آسان به آمار و گزارشات
  • سرعت بخشی به امور رزرو و تحویلداری
  • جلوگیری از تخلفات
  • نظارت مستقیم به امور جاری سلف

 

چاپ فیش

در بخش تحویلداری برای چاپ فیش غذا می توان از دستگاه های تحویلداری مخصوص رستوران ها که این دستگاه ها دارای صفحه نمایش لمسی و  پرینتر حرارتی هستند استفاده کرد .

مکانیزم جدید چاپ تحت عنوان چاپ با حرارت یا چاپگرهای حرارتی معرفی شده اند. در این نوع چاپ نیاز به جوهر نیست در واقع هد دستگاه توسط ایجاد حرارت بر روی کاغذ می نویسد . البته باید توجه داشت که کاغذ از نوع خاص می باشد و در واقع در این مکانیزم نیاز به کاغذی داریم که در مقابل حرارت حساس بوده و واکنش نشان دهد.

 

مزایای پرینتر های حرارتی :
1- عمر طولانی و عدم نیاز به سرویس مداوم و شارژ: این پرینتر ها نیازی به شارژ ندارند و سال ها بدون نیاز به هیچ گونه سرویسی کار میکنند.
2- سرعت بالا در چاپ : سرعت صدور فیش یکی از عوامل مهم در جلب رضایت مشتری و بالا بردن راندمان کاری میباشد که این پرینترها با سرعت بسیار بالای خود به شما در رسیدن به این مهم کمک میکنند.

 

همچنین می توان از پرینتر حرارتی با اتصال به سیستم کامپیوتر معمولی نیز برای چاپ فیش های تحویل غذا استفاده نمود.
  • farzan تقوی
۲۴
ارديبهشت

نرم افزار اتوماسیون تغذیه و سلف سرویس

نرم افزار اتوماسیون تغذیه و سلف سرویس دربسیاری از سازمان ها، دانشگاه ها، ادارات، کارخانجات و شرکت های خصوصی به دلیل ساعات کار زیاد و قرار گرفتن وعده های غذایی در بین شیفت های کاری پرسنل و ساعات کلاسی دانشجویان از سیستم های سلف سرویس و سالن های غذا خوری استفاده می شود که می بایست آن سازمان یا اداره و بیمارستان و دانشگاه به پرسنل و دانشجویان خود غذا بدهد که این امر بسیار هزینه دارد و مدیریت و کنترل بسیاری را می طلبد.

با استفاده از نرم افزار اتوماسیون تغذیه در بسیاری ازهزینه های مربوط به سلف های دانشگاه ها و بیمارستان ها صرفه جویی انجام می گیرد و مدیریت سلف سرویس و کنترل امور پرسنلی و دانشجویی را امکان پذیر می نماید.

با توجه به تحت وب بودن نرم افزار اتوماسیون تغذیه و سلف سرویس فرزان کارت آسیا و قابلیت رزرواسیون اینترنتی خود پرسنل و دانشجویان و پرستاران می توانند غذای مورد دلخواه خود را رزرو نمایند.

 

امکانات و قابلیت های نرم افزار اتوماسیون تغذیه و سلف سرویس

  • امکان تعریف بی نهایت سلف و سالن غذاخوری
  • تعریف انواع گروه های کاری واختصاص کاربر به گروه های کاری
  • تعریف کاربر جهت پرسنل 
  • تعریف انواع نامحدود غذا و دسر
  • تعریف انواع و عده های غذایی
  • اعطای حق غذا با توجه به وعده های غذایی و شیفت های کاری ( یکپارچه با نرم افزار حضور و غیاب و قسمت مدیریت شیفت)
  • انجام کلیه عملیات صندوق و حسابداری
  • اعطای اعتبار به کاربران و پرسنل 
  • تسویه حساب به همراه قابلیت چاپ رسید
  • قابلیت تعیین وضعیت (بدهکار و بستانکاری ) کاربران و پرسنل 
  • سیستم رزرواسیون که شامل ویرایش یا لغو رزور ،  استفاده از چند نوع غذا در وعده غذایی و زمانبندی و ... می باشد 
  • قابلیت رزرو غذا  از طریق اینترنت
  • قابلیت مدیریت سلف های مختلف بصورت یکپارچه
  • امکان آنالیز غذایی
  • امکان زمانبندی دوره ای ( هفتگی ، ماهانه ، سالانه و ... )
  • امکان اختصاص برنامه زمانبندی به گروه های کاری
  • ایجاد نسخه کیوسک جهت رزو غذا در تاریخ های مشخص
  • ایجاد محدودیت ساعت غذا برای هر وعده غذایی در هر روز ( تعریف ساعات تحویل غذا در هر وعده به هر گروه )
  • سازگار با حضور و غیاب فرزان کارت آسیا
  • امکان صدور کارت المثنی
  • امکان صدور کارت عضوها
  • امکان صدور کارت مهمان
  • قابلیت شارژ ریالی کارت
  • ایجاد قابلت های زیر جهت گروه های کاری
  • تعیین سقف بدهکاری
  • امکان تعیین میزان کسر قیمت غذا در صورت صرف نکردن پس از رزرو
  • تعیین مدت زمان مجاز رزور قبل از شروع وعده غذایی به ساعت است
  • امکان ثبت اضافات ( ذخیره غذایی ) به ازای هر گروه کاری ( یارانه ای , ازاد )
  • تعریف انواع دوره کاری
  • امکان رخداد برداری از کلیه عملیات انجام شده در نرم افزار
  • ثبت چندین نوع غذا و دسر برای هر وعده غذایی و استفاده از آنها در برنامه زمانبندی و رزرو غذا
  • آمار رزور و تحویل غذا ( آمار غذا ها در هر روز که شامل آمار صرف شده ها ،رزور ها ،لغو شده ها ،باقیمانده ها )
  • امکان جستجوی پرسنل و اعضا و گزارش گیری پویا
  • امکان صدور فیش خرید غذای آزاد
  • امکان اتصال به انبار
  • امکان کنترل اعتبار کارت ها ( کارت های غیر مجاز و صنعتی )
  • امکان پشتیبانی اطلاعات نرم افزار به صورت اتوماتیک 
  • امکان مسدود / محدود کردن عملیات فروش برای گروه ها
  • امکان رزرو غذا در سلف دلخواه و تحویل در همان سلف
  • امکان کار تحت شبکه محلی و شبکه اینترنت
  • امکان ثبت اخبار جهت نمایش و اطلاع رسانی به پرسنل
  • امکان نظر سنجی از اعضاء
  • امکان خریدغذا و دسر روزانه به قیمت آزاد و ثبت در سیستم به همراه قابلیت چاپ قبض
  • ایجاد انواع گزارشات مالی ، تسویه حساب ، بستانکاری و بدهکاری
  • آمار سفارش غذا

انواع گزارشات نرم افزار اتوماسیون تغذیه و سلف سرویس

  • گزارش گیری دوره ای از حساب اعضا
  • گزارش از صرف غذا ، لغو شده ها ، رزور شده ها ، غذا های رزور صرف نشده
  • گزارش از ذخیره غذایی به همراه قابلیت ویرایش تعداد یارانه ای و آزاد
  • گزارش عملکرد پرسنل 
  • گزارش گیری کاملا پویا از عملیات رزور و تحویل غذا
  • گزارش از وضعیت عملکرد اپراتورها
  • گزارش از پرداخت ها و دریافت ( تراکنش مالی هر فرد )
  • و...

 

رزرو از طریق کیوسک رزرو ( کیوسک اطلاع رسانی ) 

کاربران با گذاشتن کارت خود بر روی کارت خوان شناسایی و برنامه زمانبندی غذایی برای وی به نمایش در می آید که می تواند با توجه به زمانبندی هر وعده غذایی ، غذا و دسر مورد نظر خود را رزرو کند.

رزرو غذا از طریق اتوماسیون تغذیه و سلف سرویس تحت وب 

کاربران با نام کاربری و رمز عبور خود وارد اتوماسیون تحت وب شده و برنامه زمانبندی غذایی برای وی به نمایش در می آید که می تواند با توجه به زمانبندی هر وعده غذایی ، غذا و دسر مورد نظر خود را رزرو کند. همچنین می تواند از رزرو های قبلی و آینده خود گزارش بگیرد.

thahvildari ba asar angosht.jpegروش های تحویل غذا

 

تحویل غذا از طریق شناسایی اثر انگشت اعضا 

برنامه تحویلداری می تواند از طریق اثر انگشت اقدام به شناسایی پرسنل و تحویل دادن غذا به آنان نماید که خود به دو حالت زیر می باشد :

 

1- شناسایی اثر انگشت توسط سنسور اثر انگشت :

 

با ارتباط برنامه  تحویلداری با سنسور های اثر انگشت ، پس از گذاشتن اثر انگشت اعضاء را شناسایی کرده و اگر برای آنان تحویل غذا مجازباشد ، غذا تحویل داده شده و فیش مربوط به تحویل غذا چاپ می گردد.

 

 

2- در صورت یکپارچه کردن برنامه مدیریت تغذیه با ارتباط برنامه تحویلداری با دستگاه  های اثر انگشت پس از گذاستن اثر انگشت اعضاء را شناسایی کرده و اگر برای آنان تحویل غذا مجاز باشد ، غذا تحویل داده شده و فیش مربوط به تحویل غذا چاپ می گردد.

 

 

تحویل غذا از طریق شناسایی اعضاء توسط کارت خوان 

 

با ارتباط برنامه تحویلداری با دستگاه های کارت خوان ، پرسنل با قرار دادن کارت خود بر روی کارت خوان شناسایی و اگر برای آنان تحویل غذا مجاز باشد ، غذا تحویل داده شده و فیش مربوط به تحویل غذا چاپ می گردد.

مزایا اتوماسیون تغذیه و سلف سرویس

  • نظم و ترتیب دهی به امور سلف سرویس
  • کاهش هزینه های سربار ناشی از دور ریز غذا
  • دسترسی آسان به آمار و گزارشات
  • سرعت بخشی به امور رزرو و تحویلداری
  • جلوگیری از تخلفات
  • نظارت مستقیم به امور جاری سلف

 

چاپ فیش در اتوماسیون تغذیه

در بخش تحویلداری برای چاپ فیش غذا می توان از دستگاه های تحویلداری مخصوص رستوران ها که این دستگاه ها دارای صفحه نمایش لمسی و  پرینتر حرارتی هستند استفاده کرد .

مکانیزم جدید چاپ تحت عنوان چاپ با حرارت یا چاپگرهای حرارتی معرفی شده اند. در این نوع چاپ نیاز به جوهر نیست در واقع هد دستگاه توسط ایجاد حرارت بر روی کاغذ می نویسد . البته باید توجه داشت که کاغذ از نوع خاص می باشد و در واقع در این مکانیزم نیاز به کاغذی داریم که در مقابل حرارت حساس بوده و واکنش نشان دهد.

 

مزایای پرینتر های حرارتی :
1- عمر طولانی و عدم نیاز به سرویس مداوم و شارژ: این پرینتر ها نیازی به شارژ ندارند و سال ها بدون نیاز به هیچ گونه سرویسی کار میکنند.
2- سرعت بالا در چاپ : سرعت صدور فیش یکی از عوامل مهم در جلب رضایت مشتری و بالا بردن راندمان کاری میباشد که این پرینترها با سرعت بسیار بالای خود به شما در رسیدن به این مهم کمک میکنند.

 

همچنین می توان از پرینتر حرارتی با اتصال به سیستم کامپیوتر معمولی نیز برای چاپ فیش های تحویل غذا استفاده نمود.
  • farzan تقوی