فرزان کارت آسیا

فرزان کارت آسیا • مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی • سیستم اعتباری مشتریان

فرزان کارت آسیا

فرزان کارت آسیا • مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی • سیستم اعتباری مشتریان

فرزان کارت آسیا
• مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی
• حضورو غیاب،نرم افزارهای مبتنی بر RF-ID
• سیستم اعتباری مشتریان
• کارت اعتباری مشتریان
• سیستم مدیریت اعضا و تحقیقات
شماره تماس
09177178241

ادرس سایت :www.farzancard.ir

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۷
مرداد

چاپ دیجیتال کارت PVC مناسب ترین روش چاپ برای تیراژ پایین می باشد. در صورتی که اطلاعات مورد نظر از قبیل نام، تصویر، کارت های شناسایی و ... جهت چاپ بر روی هر کارت متغیر باشد، از چاپ دیجیتال کارت پی وی سی استفاده می شود.

از چاپ دیجیتال کارت PVC جهت چاپ کارت بانکی، چاپ کارت دانش آموزی، چاپ کارت تخفیف، چاپ کارت پرسنلی، چاپ کارت اعتباری مشتریان، چاپ کارت حضور و غیاب، چاپ کارت شناسایی، چاپ کارت قفل هتلی، چاپ کارت برجسته، چاپ کارت دانشجویی و ... استفاده می شود.

فرزان کارت آسیا خدمات مربوط به چاپ دیجیتال کارت پی وی سی و انواع کارت های تخفیف مشتریان را انجام می دهد. برای چاپ دیجیتال کارت PVC، دستگاه های چاپ از روش چاپ دیجیتال غیر مستقیم استفاده می کنند. این خدمات شامل:

قابلیت طراحی گرافیکی کارت تخفیف مشتریان

قابلیت اسکرچ بر روی کارت تخفیف مشتریان در هر تیراژ

قابلیت شخصی سازی کارت تخفیف مشتریان

قابلیت چاپ دیجیتال اطلاعات متغیر بر روی کارت تخفیف مشتریان از جمله: شماره سریال، چاپ مشخصات، شماره پرسنلی و ...

قابلیت کدینگ کردن کارت تخفیف مشتریان

چاپ دیجیتال کارت تخفیف مشتریان فرزان کارت آسیا جهت سیستم های تخفیف مختلف

برای چاپ کارت های تخفیف در در تیراژهای نسبتا بالا، چاپ افست کارت PVC یکی از بهترین روش هاست. چاپ افست کارت PVC در تیراژهای نسبتا بالا و با ضخامت های 500-300 میکرون انجام می شود. چاپ افست کارت پی وی سی  دارای بهترین کیفیت و از نظر اقتصادی دارای قیمت مناسبی می باشد. چاپ افست کارت پی وی سی دارای طرح ثابت است و نمی توان بخش های متغیر را در آن چاپ کرد.

چاپ افست جهت چاپ کارت های بدون تماس و مغناطیسی مانند چاپ کارت های مترو، چاپ کارت تلفن، چاپ کارت تخفیف، چاپ کارت گارانتی، چاپ کارت ویزیت، چاپ کارت دعوت، چاپ کارت اعتباری مشتریان، چاپ کارت شهربازی، چاپ کارت حضور و غیاب همایش، کارت پارکینگ و... استفاده می شود.

فرزان کارت آسیا چاپ افست انواع کارت های تخفیف را با دارا بودن دستگاه های چاپ افست خشک و چاپ افست معمولی انجام می دهد.

در چاپ افست کارت PVC می توان همزمان پشت و روی کارت را چاپ کرد. چاپ افست کارت پی وی سی را به دلیل عدم برجستگی یا فرورفتگی در رابط چاپ، چاپ مسطح نیز می نامند. در چاپ افست PVC از حداقل تیراژ 1000 عدد کارت استفاده می شود.

قیمت کارت تخفیف

قیمت کارت تخفیف با توجه به کاربردها و تعداد آن متغیر است. جهت اطلاع از قیمت، خرید و مشاوره انواع کارت تخفیف، می توانید با کارشناسان شرکت فرزان کارت آسیا تماس بگیرید.

انواع کارت تخفیف

کارت تخفیف یک کارت بانکی یا غیر بانکی می باشد که قابلیت اخذ تخفیف در مراکز طرف قرارداد با سازمان ارائه دهنده خدمات را دارد. در حالت کلی، مشترکین سازمان، می توانند با نشان دادن این کارت، از تخفیف توافق شده با مرکز طرف قرارداد استفاده کنند.

کارت تخفیف بانکی

کارت تخفیف بانکی ، قابلیت استفاده در دستگاه های کارتخوان را دارد و به صورت خودکار تخفیف را کسر می کند.

کارت تخفیف غیر بانکی

کارت تخفیف غیربانکی، به عنوان کارت شناسایی استفاده می شود و تراکنش ها در مراکز طرف قرارداد، به صورت نقدی یا از طریق سایر کارت های مشترک، صورت می پذیرد.

 

  • farzan تقوی
۲۷
مرداد

کاربردهای کارت تخفیف

کارت تخفیف، به طور کلی، برای تامین آسایش و کاهش هزینه های خانوار طراحی می شود و در تمامی مراکز طرف قرارداد کاربرد دارد. کافی است، توافقی از طرف شرکت ارائه دهنده خدمات با مرکز رفاهی، درمانی و ... شده باشد و درصد تخفیفی تعریف شده نیز وجود داشته باشد.

با توجه به هزینه های سنگین خدمات بهداشتی و درمانی، ورزشی، تفریحی، بیمه، تعمیرات خودرو و ... کارت تخفیف خرید بر این هدف بر آمده که با کاهش بخشی ازهزینه های این خدمات بتواند خدمتی نوین را به کاربران ارائه نماید، که باعث کاهش چشم گیری در هزینه های پرداختی مشترکین می شود. کارت های تخفیف آنقدر متنوع هستند که تقریبا همه نوع خرید و تفریحی را پوشش می دهند.

اگر می خواهید برای یک عمل جراحی دهان اقدام کنید، یا اینکه برنامه پروتز دندان های تان را دارید می توانید با خرید یک کارت تخفیف از این شرکت ها با قیمتی بسیار کمتر از خدمات گران قیمت پزشکی بهره ببرید. اگر در بین رفقا و خانواده پرس و  جو کنید، احتمالا به افرادی بر می خورید که با کارت تخفیف به یک آژانس گردشگری مراجعه کرده و با گرفتن یک تخفیف خوب به شهرهایی مثل کیش، مشهد، قم و شهرهای تفریحی شمال کشور سفر کرده اند. برای تهیه یک کارت تخفیف می توانید به یک کافی نت یا دکه روزنامه فروشی مراجعه کنید. در سایت های اینترنتی هم می توانید نمونه های مختلف آن را پیدا کنید.

  • farzan تقوی
۲۷
مرداد


کارت تخفیف


کارت تخفیف برای تامین آسایش و کاهش هزینه طراحی می شود. کارت تخفیف در تمام مراکز طرف قرارداد کاربرد دارد. کارت های تخفیف متنوع تقریبا هرنوع خرید را پوشش می دهند.

کارت تخفیف چیست؟

کارت تخفیف یک کارت است که هر کسی از آن تعبیر خاص خود را داشته و شرکت های موجود هر کدام خدمات گسترده ای برای کارت های تخفیف خود دارند. ارائه خدماتی مانند کارت های تخفیف و کارت های هدیه برای کاهش هزینه ‏های اقشار مختلف جامعه و به خصوص قشر متوسط و کم درآمد می ‏باشد. کارت های تخفیف نسبت به کارت های خرید و کارت های هدیه معمولا از سقف مبالغ و ماندگاری بیشتری در تخفیف و اعتبار برخوردار هستند.

کارت تخفیف ابزاری است که با بهره‏ گیری از آن می‏ توان بدون مراجعه به شعب بانک و صرف وقت و هزینه جهت افتتاح حساب، از تمامی مزایای کارت های خرید بهره مند شد. نکته قابل توجه در استفاده از کارت های تخفیف، استفاده از تخفیف در خرید کالا و خدمات از مراکز مختلف خدمات رفاهی می باشد.

  • farzan تقوی
۲۷
مرداد

پرینتر کارت پی وی سی

پرینتر کارت پی وی سی جهت چاپ کارت pvc استفاده می شود.انتفال طرح چاپ به وسیله ریبون پرینتر کارت پی وی سی و فیلم مربوطه انجام می شود.از معروف ترین برند های پرینتر کارت pvc در ایران می توان به دستگاه چاپ کارت پی وی سی فارگو یا پرینتر کارت پی وی سی هایتی اشاره نمود..به وسیله این پرینترها معمولا شخصی سازی کارت انجام می شود. کاربرد پرینتر کارت pvc جهت چاپ کارت پرسنلی ،کارت تخفیف ،کارت باشگاه مشتریان ،کارت دانشجویی ،کارت حضور و غیاب و کارت شناسایی و کارت عضویت و .. اشاره نمود.قیمت پرینتر کارت پی وی سی با توجه به تکنولوژی و برند متفاوت می باشد.
  • farzan تقوی