فرزان کارت آسیا

فرزان کارت آسیا • مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی • سیستم اعتباری مشتریان

فرزان کارت آسیا

فرزان کارت آسیا • مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی • سیستم اعتباری مشتریان

فرزان کارت آسیا
• مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی
• حضورو غیاب،نرم افزارهای مبتنی بر RF-ID
• سیستم اعتباری مشتریان
• کارت اعتباری مشتریان
• سیستم مدیریت اعضا و تحقیقات
شماره تماس
09177178241

ادرس سایت :www.farzancard.ir

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۱۶
تیر

کارت پی وی سی ،چاپ کارت پی وی سی،باشگاه مشتریان ،دستگاه حضور و غیاب
فرزان کارت آسیا تولید کننده و ارائه دهنده خدمات کارت تخفیف و کارت اعتباری و باشگاه مشتریان و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (crm) , نرم افزار حضور غیاب ، سلف سرویس ، نرم افزار پارکینگ و نرم افزار خوابگاه و نرم افزار کنترل تردد می باشد. خدمات سخت افزاری فرزان کارت فروش و خدمات پس از فروش پرینتر کارت پی وی سی ،کارت pvc، کارت مایفر و کارت ro ، و انواع کارت هوشمند ف و خدمات چاپ کارت و فروش دستگاه حضور غیاب می باشد. فرزان کارت با دارا بودن نمایندگی رسمی حضور و غیاب نیتجن (nitgen) کره جنوبی با بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی در داخل کشور و خارج کشور در حال فعالیت و ارائه خدمات می باشد

  • farzan تقوی
۱۶
تیر

چاپ کارت پی وی سی با پرینتر مستقیم به وسیله دستگاه چاپ کارت پی وی سی با تکنولوژی دایرکت یا مستقیم انجام میشود.


چاپ کارت پی وی سی

چاپ کارت پی وی سی با پرینتر مستقیم به وسیله دستگاه چاپ کارت پی وی سی با تکنولوژی دایرکت یا مستقیم انجام میشود. در تکنولوژی چاپ کارت PVC با پرینتر مستقیم، هد دستگاه با خود کارت پی وی سی به صورت مستقیم در تماس می باشد. در چاپ کارت پی وی سی انتقال رنگ به وسیله ریبون رنگی YMCKO یا ریبون تک رنگ انجام میشود.

کیفیت چاپ کارت پی وی سی با پرینتر مستقیم حدود dpi 300می باشد.

با ریبون YMCKO یک لایه محافظتی یا اورلی بر روی چاپ YMCK قرار میگیرد تا رنگ منتقل شده بر روی کارت PVC ثابت بماند. معمولا چاپ کارت PVC با تکنولوژی پرینتر مستقیم دارای حاشیه بسیار کم در اطراف کارت در حدود 1-0.5میلیمتر میباشد. چاپ کارت پی وی سی با تکنولوژی مستقیم معمولا در جهت چاپ کارت دانشجویی، چاپ کارت شناسایی، چاپ کارت حضور و غیاب، چاپ کارت دانش آموزی، چاپ کارت بهداشت، چاپ کارت عضویت، چاپ کارت باشگاه ورزشی، چاپ کارت اعتباری، چاپ کارت گارانتی، چاپ کارت پرسنلی مورد استفاده قرار میگیرد.

در چاپ کارت PVC با پرینتر مستقیم می توان موارد شخصی سازی کارت، چاپ مشخصات، چاپ شماره سریال و چاپ دورو را انجام داد.

  • farzan تقوی
۱۶
تیر

چاپ کارت مایفر با پرینتر مستقیم به وسیله دستگاه چاپ کارت پی وی سی با تکنولوژی دایرکت یا مستقیم انجام میشود.



چاپ کارت مایفر

چاپ کارت مایفر با پرینتر مستقیم به وسیله دستگاه چاپ کارت پی وی سی با تکنولوژی دایرکت یا مستقیم انجام میشود. در تکنولوژی چاپ کارت مایفر با پرینتر مستقیم، هد دستگاه با خود کارت مایفر به صورت مستقیم در تماس می باشد و انتقال رنگ به وسیله ریبون رنگی YMCKO یا ریبون تک رنگ انجام میشود.

کیفیت چاپ کارت مایفر با پرینتر مستقیم حدود dpi 300می باشد.

با ریبون YMCKO یک لایه محافظتی یا اورلی بر روی چاپ YMCK قرار میگیرد تا رنگ منتقل شده بر روی کارت مایفر ثابت بماند. معمولا چاپ کارت مایفر با تکنولوژی پرینتر مستقیم دارای حاشیه بسیار کم در اطراف کارت در حدود 1 -0.5 میلیمتر میباشد. در چاپ کارت مایفر با پرینتر مستقیم در هر 7ثانیه کارت تک رنگ و در هر دو دقیقه کارت تمام رنگ چاپ انجام میشود.در چاپ کارت مایفر با پرینتر مستقیم چون هد کارت مستقیما با خود کارت در تماس است ممکن است جای چیپست بر روی کارت باقی بماند.

چاپ کارت مایفر با تکنولوژی مستقیم معمولا در جهت چاپ کارت حضور و غیاب، چاپ کارت سلف سرویس، چاپ کارت شناسایی، چاپ کارت اتوبوس، چاپ کارت مترو، چاپ کارت پارکینگ، چاپ کارت وفاداری مشتریان، چاپ کارت شهروندی، چاپ کارت اعتباری مورد استفاده قرار میگیرد.

در چاپ کارت مایفر با پرینتر مستقیم می توان موارد شخصی سازی کارت، چاپ مشخصات، چاپ شماره سریال و چاپ دورو را انجام داد.

تلفن : 07132294708
موبایل : 09177178241
آدرس : شیراز_خیابان نادر.روبروی منوچهری.کوچه 10.ساختمان دماوند.واحد 1
  • farzan تقوی
۱۶
تیر

نرم‌افزار چاپ کارت PVC نقش اصلی در هدایت و کنترل سخت‌افزارهای چاپ کارت دارد و به‌عنوان رابط بین قسمت‌های مختلف این دستگاه عمل می‌کند.
نرم‌افزار چاپ کارت PVC نقش اصلی در هدایت و کنترل سخت‌افزارهای چاپ کارت دارد و به‌عنوان رابط بین قسمت‌های مختلف این دستگاه عمل می‌کند. این نرم‌افزار امکان طراحی، شخصی‌سازی، تنظیم اندازه کارت و نوع کارت را به کاربر می‌دهد و کاربر می‌تواند با دست بازتر اقدام به طراحی کارت و استفاده از دستگاه کند.
کلیات نرم‌افزار چاپ کارت

نرم‌افزار چاپ کارت PVCبه‌عنوان مغز دستگاه عمل می‌کند و تمامی بخش‌های دستگاه پرینتر تحت کنترل این نرم‌افزار کار می‌کنند. این نرم‌افزار از محیط ساده و هوشمند برخوردار بوده و برای هر قطعه از دستگاه یک عملگر دارد. در ضمن تعیین اندازه قسمت‌های دستگاه برای اندازه کارت دلخواه بر عهده دارد.

نرم افزا چاپ کارت علاوه بر کنترل بخش‌های مختلف، قابلیت طراحی کارت را نیز دارد. کاربران می‌توانند در بخش طراحی کارت، طرح‌ها و نوشته‌های دلخواه خود را وارد کنند و از این طریق خلاقیت خود را برای جذب مشتری بیشتر به کار برند. همچنین بخشی از نرم‌افزار مختص به پیش‌نمایش کارت طراحی شده می‌باشد و کاربر می‌تواند از این قسمت طرح واقعی کارت خود را ملاحظه کند.

از دیگر مزایای نرم‌افزار چاپ کارت PVC سازگاری آن با سیستم‌عامل‌های مختلف است که می‌توان آن را بر روی کامپیوترها و سیستم‌های شخصی نصب کرد. از طرفی مشتری می‌تواند یک دوربین عکس‌برداری نیز به این نرم‌افزار وصل کند و تصویر خود یا کاربران دیگر را بر روی کارت چاپ کند. نرم‌افزار چاپ کارت پی‌وی‌سی قابلیت طراحی دو رو را دارد و می‌تواند کارت‌های با این خصوصیت را طراحی کند.

همچنین این نرم‌افزار از هوشمندی بالایی برای تشخیص عدم فعالیت یا عملکرد ناقص برخوردار است و هنگامی‌که دستگاه یا قسمتی از آن دارای مشکل باشد می‌تواند اعلان هشدار داده و کاربر را از آن نقص آگاه سازد.
ویژگی‌های نرم‌افزار چاپ کارت PVC

قابلیت چاپ تک‌رو و دو رو
قابلیت شمارش کارت چاپ‌شده و اعلام آن
قابلیت تنظیم ابعاد و ضخامت کارت
قابلیت هشدار به هنگام عملکرد نامطلوب
قابلیت اتصال به سخت‌افزارهای جانبی مانند دوربین
قابلیت نصب بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف
قابلیت پیش‌نمایش طراحی صورت گرفته
قابلیت انتخاب زبان‌های مختلف
قابلیت اتصال به دیتا بیس و پشتیبانی از اکسل

تلفن : 07132294708
موبایل : 09177178241
آدرس : شیراز_خیابان نادر.روبروی منوچهری.کوچه 10.ساختمان دماوند.واحد 1
  • farzan تقوی
۱۶
تیر

دستگاه پرینتر چاپ کارت PVC جهت انجام عملیات پرینت روی کارت های پی وی سی مانند کارت عابر بانک و ATM و کارت شناسایی و دانشجویی

یکی از کاربردهای این دستگاه صدور آنی کارت در بانک ها برای مشتریان می باشد.

علاوه بر این کارت شناسایی مانند کارت های خبرنگاری یا دانشجویی نیز توسط همین تجهیزات قابل صدور می باشد.

تلفن : 07132353080
موبایل : 09177178241
آدرس : شیراز-خیابان نادر-روبروی منوچهری-کوچه 10-ساختمان دماوند- واحد 1
  • farzan تقوی
۱۶
تیر

چاپگر کارت fargo hdp5000

این دستگاه پرینتری منحصر به فرد با قابلیتهای مختلف میباشد. این پرینتر دارای چاپ غیرمستقیم ، چاپ لبه به لبه ، کیفیت و ماندگاری چاپ بالا ، امکان چاپ کارت به صورت دو رو همزمان با اضافه کردن ماژول دوروزن میباشد . این چاپگر برای صدور کارت شناسایی ، پرسنلی ، حضور و غیاب ،دانشجویی ، دانش مورد استفاده قرار میگیرد.
مشخصات چاپگر کارت فارگو fargo hdp5000 :

حداکثر ظرفیت ورودی کارت : ۱۰۰ کارت

حداکثر ظرفیت خروجی کارت : ۲۰۰ کارت

سرعت چاپ : ۷۸ کارت رنگی در ساعت

انواع ریبون پوشش دهنده : YMCK , YMCKK , Re Transfer Film K , YMC , YMCFK

توانایی اضافه کردن ماژول دوروزن پرینتر

دارای ماژول لمینیت دورو و یک رو

پورت اتصال : USB و شبکه

دارای ۱ سال گارانتی

محصول کشور ژاپن

  • farzan تقوی