اتوماسیون حضور و غیاب بیمارستان
اتوماسیون حضور و غیاب بیمارستان:
اتوماسیون حضور و غیاب بیمارستان فرزان کارت آسیا موجب می شود که نظارت و مدیریت پرسنل به نحو احسنت اجرا شده و از کم کاری های احتمالی کاسته شود محاسبه دقیق کارکرد پرسنل از هدف های استفاده از نرم افزارهای حضور و غیاب بیمارستان است . بعلاوه با نرم افزار اتوماسیون حضور و غیاب بیمارستان این اطمینان برای پرسنل حاصل می شود که به هیچ عنوان حقی از آنها ضایع نشده و کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم حضور و غیاب صورت می گیرد. با اتوماسیون کردن حضور و غیاب در یک بیمارستان، کلیه عملیات مربوط به ورود و خروج کارکنان شامل مرخصیها، مأموریتها، اضافهکاری، شیفتها، تقویمکاری و کارکرد پرسنل ثبت شده و قابلیت گرفتن انواع گزارشات مختلف مدیریتی و پیشرفته را شامل می شود.
امکانات و قابلیت اتوماسیون حضور و غیاب بیمارستان:
- قابلیت اتصال به 2000 دستگاه حضور و غیاب
- نرم افزار تحت وب و قابلیت دستیابی از طریق اینترنت و یا نصب بر روی شبکه داخلی سازمان
- تعریف پرسنل و کاربر بدون محدودیت
- تعریف گروه های کاری سازمان
- تعریف چارت سازمانی
- تعریف سمت متناسب با هر سازمان
- تعریف انواع استخدام.
- تعریف و ایجاد تقویم تعطیلات مربوط به هر شیفت کاری
- تعریف انواع مرخصی، مأموریت های سازمان ( استحقاقی، استعلاجی، روزانه، ساعتی، زایمان و ...)
- تعریف میزان مجاز تأخیر، تعجیل ، اضافه کاری، ساعات کاری با توجه به قوانین جاری هر سازمان
- تعریف دوره های کاری مختلف
- قابلیت شناسایی توسط کارت هوشمند ، اثر انگشت ، رمز عبور و یا ترکیبی از این 3 حالت
- مشاهده وضعیت حضور پرسنل در اداره
- تأیید درخواست مرخصی و ماموریت به صورت سیکل الکتریکی
- ثبت موجه بودن غیبت
- ثبت و ویرایش ساعات حضور و غیاب، مرخصی و ... به صورت دستی
- ثبت وضعیت پرسنل (فعال، غیرفعال و معلق)
- تغییر ساعات کاری در یک دوره یا پروژه خاص
- تعیین قوانین محاسبه کارکرد بر اساس گروه های کاری مختلف
- تعریف تقویم
- محاسبه المانهای کارکرد پرسنل بر اساس شرایط کاری پرسنل
- ثبت ورود و خروج پرسنل خارج از شیفت کاری با مجوز مدیر
- مشاهده کارت زنی ناقص و تصحیح آن بر اساس مجوز مدیر
- انتصاب گروهی از پرسنل به شیفت
- امکان تغییر شیفت پرسنل بصورت نامحدود در بازه های زمانی مختلف.
- امکان تغییر ساعات کاری و استراحت شیفت ها بصورت نامحدود در بازه های زمانی مختلف
- امکان پی گیری تغییرات انجام شده بر روی تردد ها
- پشتیبان گیری منظم از بانک اطلاعاتی در بازه های زمانی دلخواه
- پشتیبان گیری از اطلاعات بانک اطلاعاتی بدون نیاز به قطع شدن سرویس
- بازیابی اطلاعات در کوتاهترین زمان ممکن و کمترین قطعی سرویس
- آنلاین بودن اطلاعات تردد ها در دستگاه های حضور و غیاب
- مجهز به نرم افزار نگهبانی تحت ویندوز برای کنترل تردد درب نگهبانی
- مجهز به سیستم مدیریت پرسنلی
- یکپارچه با نرم افزار اتوماسیون تغذیه
- ارتباط با نرم افزار های حقوق و دستمزد
- امکان تعریف فیلد های آزاد جهت درج اطلاعات پرسنل به دلخواه کاربر و ایجاد بانک
- قابلیت چند زبانه بودن
- امکان بروزرسانی از طریق سایت شرکت
- گردش مجوزهای حضور و غیاب بر اساس روالهای گردش سازمانی و حذف کاغذ
- اعمال قوانین محاسباتی بر اساس شرایط سازمان
- مدیریت المانهای کارکرد
مشخصات فنی اتوماسیون حضور و غیاب بیمارستان:
- زبان برنامه نویسی: C# ASP Net MVC ، Entity framework
- بانک اطلاعاتی: SQL Server 2008 R2 و بالاتر
- بهره گیری از پروتکل LDAPبه منظور استفاده از Directory Serviceهای مطرح و همچنین بهره گیری از single sign on
انواع گزارشات اتوماسیون حضور و غیاب بیمارستان:
- قابلیت فیلتر و گرفتن گزارشات پویا
- گزارش کارت زنی ناقص
- گزارش کارکرد روزانه پرسنل
- گزارش مأموریت و مرخصی های پرسنل سازمان
- گزارش شیفت و کشیک
- گزارش از پرسنل
- گزارش مانده مرخصی هر پرسنل، گروه کاری، واحد، کل سازمان
- گزارش حضور و غیاب خارج از شیفت کاری پرسنل
- گزارش از پرسنل سازمان، واحدها، بخش ها
- گزارش ریز کارکرد و خلاصه کارکرد
- گزارش ریز کارکرد و خلاصه کارکرد یک ماه
- گزارش ریز کارکرد و خلاصه کارکرد چند ماه
- گزارش عملکرد ماهانه
- گزارش از ترددهای ویرایش شده توسط مدیر
- گزارش از ترددهای ترمینال
- گزارش تردد های مجاز شیفت
- گزارش تردد های مجاز پرسنل
- گزارش از ورود و خروج های غیر مجاز ( ساعات اضافه کاری )
- گزاش از ساعات غذا
- گزارش سوابق کاری
- گزارش وضعیت حضور پرسنل
استقرار و پیاده سازی اتوماسیون حضور و غیاب بیمارستان:
نصب دستگاه سخت افزاری جهت جمع آوری اطلاعات پرسنل
مستند سازی و جمع آوری اطلاعات کاربران اتوماسیون حضور و غیاب بیمارستان:
در زمان استقرار نرم افزار حضور و غیاب کارشناسان شرکت فرزان کارت آسیا به وسیله سخت افزار ارتباطی که وظیفه شناسایی کاربر را بر عهده دارند (دستگاه های کارتخوان،دستگاه حضور و غیاب) بانک اطلاعاتی از کاربران جهت تعریف در نرم افزار جمع آوری می نمایند.
نصب و راه اندازی ابتدایی نرم افزار اتوماسیون حضورو غیاب بیمارستان:
در این مرحله نرم افزار در محیط کاربری سازمان و مشتری نصب و راه اندازی می گردد و به کاربران آموزش لازم جهت کاربری نرم افزار را میدهند تا آنها نیازهای نهایی خود را تهیه نمایند.
جمع آوری بازخورد و اعمال تغییرات در اتوماسیون حضور و غیاب بیمارستان:
در این مرحله کارشناسان شرکت فرزان کارت آسیا در کنار کاربران نرم افزار نیازها و انتظارات نهایی کاربران را تدوین و در نرم افزار سفارشی سازی می نمایند.
استقرار نهایی اتوماسیون حضور و غیاب بیمارستان :
در مرحله پس از سفارشی سازی آموزش های نهایی به انفرادی گروهی به کاربران داده می شود و با حصول اطمینان از رضایت مشتری نرم افزار تحویل نهایی می گردد.
مزایا اتوماسیون حضور و غیاب بیمارستان:
- کاهش هزینه
- محاسبه سریع کارکرد به صورت اتوماتیک در کوتاهترین زمان
- ترتیب دهی به امور پرسنلی و ساعات کاری
- دسترسی سریع به تمامی گزارشات در صورت لزوم
- دسترسی به تمامی اطلاعات پرسنل در هر ساعت از شبانه روز
- ۹۷/۰۶/۰۵