فرزان کارت آسیا

فرزان کارت آسیا • مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی • سیستم اعتباری مشتریان

فرزان کارت آسیا

فرزان کارت آسیا • مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی • سیستم اعتباری مشتریان

فرزان کارت آسیا
• مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی
• حضورو غیاب،نرم افزارهای مبتنی بر RF-ID
• سیستم اعتباری مشتریان
• کارت اعتباری مشتریان
• سیستم مدیریت اعضا و تحقیقات
شماره تماس
09177178241

ادرس سایت :www.farzancard.ir

انواع کارت تخفیف

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۴ ب.ظ

چاپ دیجیتال کارت PVC مناسب ترین روش چاپ برای تیراژ پایین می باشد. در صورتی که اطلاعات مورد نظر از قبیل نام، تصویر، کارت های شناسایی و ... جهت چاپ بر روی هر کارت متغیر باشد، از چاپ دیجیتال کارت پی وی سی استفاده می شود.

از چاپ دیجیتال کارت PVC جهت چاپ کارت بانکی، چاپ کارت دانش آموزی، چاپ کارت تخفیف، چاپ کارت پرسنلی، چاپ کارت اعتباری مشتریان، چاپ کارت حضور و غیاب، چاپ کارت شناسایی، چاپ کارت قفل هتلی، چاپ کارت برجسته، چاپ کارت دانشجویی و ... استفاده می شود.

فرزان کارت آسیا خدمات مربوط به چاپ دیجیتال کارت پی وی سی و انواع کارت های تخفیف مشتریان را انجام می دهد. برای چاپ دیجیتال کارت PVC، دستگاه های چاپ از روش چاپ دیجیتال غیر مستقیم استفاده می کنند. این خدمات شامل:

قابلیت طراحی گرافیکی کارت تخفیف مشتریان

قابلیت اسکرچ بر روی کارت تخفیف مشتریان در هر تیراژ

قابلیت شخصی سازی کارت تخفیف مشتریان

قابلیت چاپ دیجیتال اطلاعات متغیر بر روی کارت تخفیف مشتریان از جمله: شماره سریال، چاپ مشخصات، شماره پرسنلی و ...

قابلیت کدینگ کردن کارت تخفیف مشتریان

چاپ دیجیتال کارت تخفیف مشتریان فرزان کارت آسیا جهت سیستم های تخفیف مختلف

برای چاپ کارت های تخفیف در در تیراژهای نسبتا بالا، چاپ افست کارت PVC یکی از بهترین روش هاست. چاپ افست کارت PVC در تیراژهای نسبتا بالا و با ضخامت های 500-300 میکرون انجام می شود. چاپ افست کارت پی وی سی  دارای بهترین کیفیت و از نظر اقتصادی دارای قیمت مناسبی می باشد. چاپ افست کارت پی وی سی دارای طرح ثابت است و نمی توان بخش های متغیر را در آن چاپ کرد.

چاپ افست جهت چاپ کارت های بدون تماس و مغناطیسی مانند چاپ کارت های مترو، چاپ کارت تلفن، چاپ کارت تخفیف، چاپ کارت گارانتی، چاپ کارت ویزیت، چاپ کارت دعوت، چاپ کارت اعتباری مشتریان، چاپ کارت شهربازی، چاپ کارت حضور و غیاب همایش، کارت پارکینگ و... استفاده می شود.

فرزان کارت آسیا چاپ افست انواع کارت های تخفیف را با دارا بودن دستگاه های چاپ افست خشک و چاپ افست معمولی انجام می دهد.

در چاپ افست کارت PVC می توان همزمان پشت و روی کارت را چاپ کرد. چاپ افست کارت پی وی سی را به دلیل عدم برجستگی یا فرورفتگی در رابط چاپ، چاپ مسطح نیز می نامند. در چاپ افست PVC از حداقل تیراژ 1000 عدد کارت استفاده می شود.

قیمت کارت تخفیف

قیمت کارت تخفیف با توجه به کاربردها و تعداد آن متغیر است. جهت اطلاع از قیمت، خرید و مشاوره انواع کارت تخفیف، می توانید با کارشناسان شرکت فرزان کارت آسیا تماس بگیرید.

انواع کارت تخفیف

کارت تخفیف یک کارت بانکی یا غیر بانکی می باشد که قابلیت اخذ تخفیف در مراکز طرف قرارداد با سازمان ارائه دهنده خدمات را دارد. در حالت کلی، مشترکین سازمان، می توانند با نشان دادن این کارت، از تخفیف توافق شده با مرکز طرف قرارداد استفاده کنند.

کارت تخفیف بانکی

کارت تخفیف بانکی ، قابلیت استفاده در دستگاه های کارتخوان را دارد و به صورت خودکار تخفیف را کسر می کند.

کارت تخفیف غیر بانکی

کارت تخفیف غیربانکی، به عنوان کارت شناسایی استفاده می شود و تراکنش ها در مراکز طرف قرارداد، به صورت نقدی یا از طریق سایر کارت های مشترک، صورت می پذیرد.

 

  • farzan تقوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی