فرزان کارت آسیا

فرزان کارت آسیا • مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی • سیستم اعتباری مشتریان

فرزان کارت آسیا

فرزان کارت آسیا • مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی • سیستم اعتباری مشتریان

فرزان کارت آسیا
• مرکز تخصصی انواع چاپ کارت هوشمند و پی وی سی
• حضورو غیاب،نرم افزارهای مبتنی بر RF-ID
• سیستم اعتباری مشتریان
• کارت اعتباری مشتریان
• سیستم مدیریت اعضا و تحقیقات
شماره تماس
09177178241

ادرس سایت :www.farzancard.ir

انواع باشگاه مشتریان

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۳ ب.ظ

انواع باشگاه مشتریان
باشگاه های مشتریان به طور کلی به دو دسته تقسیم میشوند:

  • باشگاه مشتریان باز (Open Club)
  • باشگاه مشتریان بسته (Limited Club)

باشگاه مشتریان باز (Open Club) ضمن اینکه توجه اصلی خود را بر روی مشتریان قبلی متمرکز کرده است اما با هدف جذب مشتریان جدید امکان عضویت مشتریان جدید و مشتریان سایر برندها را نیز فراهم کرده است. در این نوع از باشگاه، مشتریان جدید به محض عضویت در باشگاه از امتیازات اولیه ای جهت دریافت خدمات بهره مند میشوند. اما همچنان مشتریان قبلی برای دریافت خدمات و امتیازات اولویت بیشتری دارند. در نمونه های داخلی و به عنوان نمونه از باشگاه مشتریان بانک ملت میتوان به عنوان یک نمونه باشگاه مشتریان باز نام برد.

باشگاه مشتریان  (Limited Club) بسته همانطور که از نام آن پیداست صرفا ارائه دهنده خدمات به مشتریان قبلی است و مشتریان بالقوه تا زمان تبدیل به مشتریان بالفعل امکان عضویت در باشگاه و استفاده از خدمات آن را نخواهند داشت. سیاست باشگاه مشتریان بسته توجه و تمرکز بیشتر بر روی مشتریان قبلی به عنوان عامل اصلی سود آوری بنگاه است. باشگاه مشتریان پاسارگاد در نمونه های وطنی به عنوان یک باشگاه مشتریان بسته نمونه خوبی برای ذکر مثال است.

  • farzan تقوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی